English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه شماره 22 هواداران تراختور آزربایجان ــ نشان شجاعت هواداران میلیونی تراختور هدیه به کوچولوی قهرمان آزربایجان " آیدین "

بیش از 80 سال سیاست یکسان سازی قومی به نفع ملت فارس در ایران و نابودی سایر ملتهای موجود در جغرافیای ایران نام با انواع و اقسام بی مهری ها همچون نابودی زبان ، فرهنگ ، تاریخ و سنن ملتهای غیر فارس به صورت سمبلیک از سوی شیر بچه آزربایجانی از طریق تریبون برنامه 90 در بازی تراختور و پرسپولیس تهران جواب داده شد . جایی که کودک آزربایجانی فریاد برآورد " زبان مادریم نخواهد مرد و به هیچ زبانی قابل تغییر نیست " .

امروز آزربایجان نه تنها یک " آیدین " بلکه میلیونها آیدین دارد . آیدینهایی که تریبونی در اختیار ندارند تا سخنان کوچولوی قهرمان هوادار تراختور را تکرار کنند .

هواداران تراختور آزربایجان وظیفه ملی خود می دانند از خانواده قهرمان کوچولویمان ، شیرزن و بزرگ مردی که این کودک را به جامعه آزربایجان تقدیم کرده اند صمیمانه قدردانی و تشکر نمایند .

ما از این بیانیه از تمامی پدران و مادران غیور آزربایجانی می خواهیم با بردن کودکانشان به بازیهای تراختور ، هر دوربین و هر تریبونی را که یافتند سخنان آیدین را تکرار کنند تا حاکمیت راسیست فارس بداند که سیاستهای آسیملاسیون فرهنگی آن نه تنها سبب ایجاد امنیت ملی و یکپارچگی به اصطلاح ایرانشان نبوده بلکه دقیقاً همین سیاست نژادپرستانه باعث به خطر افتادن امنیت ملی شان شده است .

آخرين بازي تراختور فرصت خوبي براي نشان دادن اعتراض سمبليك مان نسبت به سياستهاي نژادپرستانه حاكميت است . بياييد با بردن كودكانمان در بازي تراختور و ملوان آيدينهايمان را به رخ حاكميت فاشيستي ايران بكشانيم .

در پایان به حاکمیت هشدار جدی می دهیم ، اگر یک مو از سر آیدین قهرمان کم شود ایران را بر سرتان خراب خواهیم کرد .

آیدین اوشاقلاریمیز آیدین گلجه یی آنلاتیر

گلجه ک بیزیمدیر

هواداران تراختور آزربایجان

21 اردیبهشت ماه سال 1391

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter