English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

نماینده مردم اورمیه: بد سلیقگی دولت در رابطه با اجرای سمفونی دریاچه اورمیه “ارمیا”

آذوح: نماینده مردم اورمیه در مجلس گفت: مجموعه فرهنگی دولت در رابطه با سمفونی دریاچه اورمیه با عنوان "ارمیا" دچار بدسلیقگی شده است.

به گزارش دورنانیوز ، روح‌الله حضرت‌پور، با اشاره به موضوع برگزاری سمفنونی”ارمیا” در تهران با عنوان وحدت و دریاچه ارومیه اظهار داشت: اگر قرار است سمفونی ای برای ارومیه، دریاچه‌اش و وحدت اقوام این منطقه تولید نواخته شود، ابتدا باید این تولید فرهنگی به دست مردم این منطقه برسد.

وی افزود: فقط تعداد بسیار اندکی از خواص در جریان برگزاری این سمفونی قرار گرفتند و این اقدام صرفاً جیب رهبر بلغاری و نوازندگان این ارکست را از بیت‌المال پر کرده و برای تهرانی‌ها اجرا شده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: اگر دولت، زیرمجموعه‌هایش یا بنیاد رودکی می‌خواست در رابطه با دریاچه ارومیه و وحدت بین اقوام فرهنگ‌سازی کند، حداقل می‌بایست این سمفونی را در حضور مردم ارومیه و برای مردم ارومیه اجرا می‌کرد.

حضرت‌پور گفت: مجموعه فرهنگی دولت در رابطه با این اقدام دچار بدسلیقگی شده است.

وی افزود: امیدوارم که دریاچه بی‌جانمان هر چه سریع تر احیاء شود تا به بهانه‌ای برای فعالیت‌های سیاسی و هدر رفت بودجه‌های کلان نشود.‌ اصل برگزاری یک سمفونی به نام ارومیه که حتی به گوش مردم ارومیه نرسید و در چند دقیقه در تهران به اتمام رسید قابل قبول نیست.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter